
Regulamin korzystania z usług firmy sprzątającej Spark Cleaning, ważny od dnia 01.04.2015
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług firmy Spark Cleaning. Aby skorzystać z usług firmy sprzątającej Spark Cleaning klient akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin został sporządzony w oparciu o przepisy prawne obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, a przedmiotem jego regulacji są warunki korzystania z usług firmy sprzątającej Spark Cleaning. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta, a także prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności firmy Spark Cleaning.
- Klient zamawiając usługę sprzątania mieszkań, domów oraz biur oświadcza iż zapoznał się z treścią regulaminu i wyraża zgodę na wszystkie jego postanowienia.
§2 Definicje
- „Regulamin” – regulamin firmy sprzątającej Spark Cleaning oraz serwisu www.sparkcleaning.pl.
- „Firma” lub „Zleceniobiorca” –Spark Cleaning świadczący usługi sprzątające dla klientów biznesowych i wystawiający faktury VAT, jako Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" z siedzibą w Warszawie przy ul. Żurawiej 6/12, , lok. 766 posiadającym numer NIP: 5213641211 oraz świadczący usługi sprzątające dla klientów indywidualnych, jako jednoosobowa działalność bez VAT pod nazwą "Piotr Piechota Spark Group" z siedzibą w Chrusty 23 a, 96-200 Rawa Mazowiecka posiadającym numer NIP: 8351582635
- „Klient” lub „Zleceniodawca” – Osoba zamawiająca usługi sprzątające korzystająca odpłatnie z usług świadczonych przez firmę sprzątającą.
- „Zlecenie” lub „usługa” – zamówienie wykonania danych prac z zakresu sprzątania mieszkań, domów, biur zlecone przez klienta. Zamówienie musi być zgodne z rodzajem usług wykonywanych przez zleceniobiorce.
- ”Termin” – data oraz czas wykonania usługi sprzątania mieszkań.
§3 Zasady ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Klientów z usług firmy sprzątającej Spark Cleaning zajmującej się sprzątaniem mieszkań, domów, biur oraz powierzchni wspólnych w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie oraz Poznaniu. Zleceniodawca każdorazowo przed zamówieniem sprzątania w mieście innym niż Warszawa zobowiązuje się upewnić drogą telefoniczną lub mailową czy w danym mieście firma sprzątająca Spark Cleaning świadczy aktualnie usługi.
- Wszystkie treści prezentowane na stronie internetowej firmy www.sparkcleaning.pl oraz stronach firmowych na portalach społecznościowych podlegają ochronie prawnej.
- Korzystanie z usług Zleceniobiorcy wiąże się z wyrażeniem przez Klienta zgody na warunki określone w niniejszym Regulaminie.
- Aby skorzystać z usług firmy Spark Cleaning klient może zamówić usługę poprzez:
- Klient zamawiając usługę zobowiązany jest podać poprawne i zgodne ze stanem faktyczne dane tj:
- Każda osoba kontaktująca się z firmą sprzątającą Spark Cleaning drogą telefoniczną, w tym za pomocą wiadomości mailowej wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych tą drogą o nowościach w firmie Spark Cleaning, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
a) Kontakt telefoniczny
b) Kontakt mailowy
c) System rezerwacji „You can book me”
a) Imię i nazwisko
b) Adres dla którego zostanie zamówiona usługa sprzątania
c) Numer telefonu klienta
d) Inne dane potrzebne do kontaktu
§4 Rodzaje i zakres świadczonych usług
- Usługodawca ustala rodzaje usług oraz zakres prac dostępne dla Klienta korzystającego z usług firmy sprzątającej Spark Cleaning.
- Firma Spark Cleaning działa w Warszawie w dzielnicach: Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga-południe, Praga-północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz.
- Zleceniobiorca świadczy usługi sprzątające dla:
- Zakres usług wykonywanych przez Zleceniobiorce obejmuje:
- Wszystkie dodatkowe usługi jak mycie lodówki, piekarnika, balkonu są dodatkowo płatne. Klient zobowiązuje się do poinformowania Zleceniobiorcy z wyprzedzeniem o dodatkowych usługach.
- Usługa mycia okien jest dodatkowo płatna. Klient zobowiązuje się do poinformowania Zleceniobiorcy z wyprzedzeniem o dodatkowej usłudze.
- Usługa wykonywana jest przy użyciu środków chemicznych zleceniobiorcy lub zleceniodawcy. Środki firmowe są dodatkowo płatne. Klient zobowiązuje się poinformować Zleceniobiorce którą opcje wybiera.
- Zleceniobiorca w celu poprawnego wykonania usługi potrzebuje sprzętu mechanicznego tj. Odkurzacza oraz drabiny (w przypadku mycia okien), które to zleceniodawca zapewnia.
- W przypadku miejsc trudno dostępnych zleceniodawca deklaruje iż pomoże lub zapewni drugą osobę która pomoże pracownikowi firmy sprzątającej Spark Cleaning w przesuwaniu mebli w celu należytego wykonania usługi.
a) Mieszkań
b) Biur
c) Domów
d) Powierzchni wspólnych
a) Łazienka - Odkurzanie i umycie podłogi, wytarcie kurzy, umycie i dezynfekcja umywalki/sedesu/bidetu/kabiny prysznicowej, umycie glazury na podłodze i ścianach, umycie frontów szafek łazienkowych, wytarcie kurzu z półek i drzwi, wypolerowanie armatury, umycie luster.
b) Kuchnia - Odkurzanie i mycie podłogi, wytarcie kurzy z powierzchni łatwo i trudno dostępnych (w tym przypadku klient zobowiązany jest dostarczyć wszelkiego rodzaju sprzęt potrzebny do dotarcia do powierzchni trudno dostępnych np. drabinę), umycie sprzętów AGD z zewnątrz, umycie blatów, wytarcie kurzu z półek i drzwi, umycie lub wstawienie brudnych naczyń do zmywarki, umycie armatury.
c) Sypialnia - odkurzanie podłogi, dywanów, wykładziny, Umycie podłogi, Wytarcie kurzy z powierzchni łatwo i trudno dostępnych (w tym przypadku klient zobowiązany jest dostarczyć wszelkiego rodzaju sprzęt potrzebny do dotarcia do powierzchni trudno dostępnych np. drabinę), posłanie łóżka, wytarcie kurzu z półek i drzwi.
§5 Odpowiedzialność stron
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne występujące na stronie internetowej www.sparkcleaning.pl nie zależne od zleceniobiorcy.
- Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia czy też nie dotarcie pracowników firmy do klienta w przypadkach nadzwyczajnych np. problemy z samochodem, wypadki, problemy zdrowotne pracowników czy też korki.
- Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do odwołania zlecenia w dniu usługi w przypadkach nadzwyczajnych np. problemy z samochodem, wypadki, problemy zdrowotne pracowników czy też korki.
- Zleceniodawca zamawiając usługę oświadcza, iż będzie na miejscu w czasie wykonywania usługi w celu jasnego przekazania pracownikowi czego wymaga w szczególności od usługi, a także odbioru poszczególnych części zlecenia.
- Zleceniodawca oświadcza, iż będzie dostępny na miejscu w czasie sprzątania w celu pomocy przy odsuwaniu mebli.
- Klient oświadcza, iż ponosi wszelką odpowiedzialność za zniszczenia powstałe w wyniku np. odsuwania mebli w przypadku gdy nie był dostępny na miejscu w czasie wykonywania zlecenia w celu pomocy.
- Zleceniobiorca zastrzega sobie możliwość obciążenia zleceniodawcy kwotą 50 zł w przypadku gdy klient odwoła usługę w ciągu ostatnich 24h przed usługą.
- Zleceniodawca zobowiązany jest do uiszczenia połowy wcześniej ustalonej kwoty wartości sprzątania w przypadku nieobecności na miejscu zlecenia.
- Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody do wysokości wartości usługi.
- Zleceniodawca zobowiązany jest zgłosić bezpośrednio do pracownika Spark Cleaning, który wykonywał usługę, swoje zastrzeżenia i uwagi, które według Zleceniodawcy są powodem domagania się reklamacji/rabatu. Zgłoszenie to musi odbyć się w czasie obecności pracownika w miejscu w którym wykonywana była usługa. Następnie, aby reklamacja mogła być pozytywnie rozpatrzona, Zleceniodawca zobowiązany jest zgłosić w ciągu 48h od daty wykonania usługi zastrzeżenia do jakości wykonanych prac. Informacja ta może być przekazana listem poleconym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Zleceniodawca oświadcza, iż poinformuje pracownika firmy Spark Cleaning o wszelkich zastrzeżeniach w czasie wykonywania zlecenia.
- Zleceniodawca oświadcza ,iż z wyprzedzeniem poinformuje zleceniobiorce w przypadku dużego zabrudzenia nieruchomości.
- Zleceniobiorca nie daje gwarancji na doczyszczenie wyjątkowo trudnych zabrudzeń
- Zleceniodawca zobowiązany jest być obecny po wykonaniu usługi w celu odebrania zlecenia. Jest też zobowiązany do poinformowania pracownika o wszelkich zastrzeżeniach, które będą wykonane niezwłocznie po ich zgłoszeniu. W przypadku nieobecności klienta i nieodebrania usługi nie ma on możliwości do wnoszenia zastrzeżeń/reklamacji.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
- Zleceniodawca ma prawo do odstąpienia od umowy do 24h przed zleceniem bez konsekwencji. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Zleceniobiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od zlecenia w drodze pisemnej, mailowej lub telefonicznej.
- Zleceniodawca w przypadku odstąpienia od umowy w czasie ostatnich 24h przed zleceniem ponosi opłatę w wysokości 50 zł.
- W przypadku nieobecności klienta w mieszkaniu, domu, biurze w czasie zlecenia, zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do nałożenia na klienta kary w wysokości połowy kwoty wartości usługi.
- Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia czy też nie dotarcie pracowników firmy do klienta w przypadkach nadzwyczajnych np. problemy z samochodem, wypadki czy też korki.
- Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do odwołania zlecenia w dniu usługi w przypadkach nadzwyczajnych np. problemy z samochodem, wypadki czy też korki bez ponoszenia odpowiedzialności.
- W przypadku spóźnienia lub nie dotarcia pracownika firmy z przyczyn zależnych od firmy, zleceniobiorca zobowiązany jest do udzielenia rabatu na kolejną usługę w wysokości do 50 % wartości usługi.
- W przypadku gdy zleceniodawca spóźnia się na umówione zlecenie więcej niż 15 min Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do anulowania zlecenia oraz nałożenia na zleceniodawce kary w wysokości 50 % wartości usługi.